Lean Administration

Lean Administration


A gyártáson kívül is sok veszteség található a vállalatoknál. Amikor a gyártás már napokban, órákban méri az átfutási időt, sokszor a kiszolgáló szervezet nem képes ezt előnyösen kihasználni, hogy a piacon vezető szerephez jusson. A funkcionális szervezet megakadályozza a gyors információ– és dokumentumáramlást, a kommunikációs utak hosszúak, és több erőforrást igényel az adminisztráció, mint kellene. Itt is sok rejtett hiba van, melyek kiküszöbölésével tovább növelhető a cég nyereségessége és versenyképessége. Gyakorlati példákkal mutatjuk be, hogy vállalatánál hogyan lehet az adminisztrációban is a lean-t alkalmazni. Ezt a workshopot gyártó cégeknek és nem-gyártócégek egyaránt ajánljuk.

 

A program:

  • Bevezetés
  • Lean alapok az irodában
  • Eszközök & módszerek
  • Lean Admin – egy teljes koncepció része
  • Értékáram elemzés - jelenállapot
  • Értékáram tervezés – jövő állapot
  • A siker alapjai
  • Jövőkép & zárás
     

Célcsoport: 

A képzést ügyvezetőknek, logisztkai vezetőknek, beszerési vezetőknek, termelési vezetőknek, lean vezetőknek és minden olyan szakembernek ajánljuk, akinek feladata, a folyamatos fejlesztés.

 

Időtartam: 2 nap

Oldal nyomtatása